JOGMAS – Journal of Global Marketing Studies

JOGMAS web sitesi erişim linki:   www..com

BİPAD – Bilimsel Projeler ve Araştırmalar Derneği tarafından 2024 yılında kurulan “JOGMAS – Journal of Global Marketing Studies”, teorik ve uygulamalı bilimsel/özgün makaleleri kabul eden multi-disipliner, uluslararası ve hakemli bir dergidir. JOGMAS, Türkçe ve İngilizce dillerinde makaleler kabul etmektedir. Dergi yılda iki sayı (Haziran – Aralık) periyodunda yayın hayatına devam etmektedir. Makalelerin ortalama değerlendirme süresi 2 aydır. Değerlendirme sürecinde “çift kör hakem” uygulaması vardır. Yayınlanan makalelerin idari, hukuki, etik vb. sorumlulukları yazar(lar)a aittir. Tüm çalışmalar “Turnitin” intihal programı ile ön kontrol sürecinden geçirilmektedir. JOGMAS, muhtelif ulusal ve uluslararası indeks tarafından dizinlenmektedir. Dergi tüm kullanıcılar için “sınırsız açık erişimli” o1ma politikasını benimsemiştir.

Süreç yönetimi, sistemsel vd. giderleri karşılamak amacıyla 750 TL (25 $ / 25 ) makale ücreti alınmaktadır. Bilimsel yayıncılık kuralları gereği, ücret ödemesi yapılmadan değerlendirme sürecine başlanılmamaktadır. Makalelerin “kabul edilmemesi” ya da “geri çekilmesi” durumlarında ücret iadesi yapılmamaktadır.

JOGMAS’ın yayın süreçleri, bilginin bilimsel yöntemle yansız biçimde üretilmesi, geliştirilmesi ve paylaşılmasına dayanır. Dergi, tüm süreçlerde ve uygulamalarında hukuk kuralları ile etik değerlere bağlı bir şekilde faaliyetlerini gerçekleştirmektedir.

ISSN Numarası: XXXX-XXXX

Dergi Baş Editörü:

Dr. Öğr. Üyesi. Kürşad ÖZKAYNAR

Sivas Cumhuriyet Üniversitesi (Türkiye)

kursadozkaynar@gmail.com

Dergi 2. Editörü:

Dr. Nurdan APAYDIN

Bağımsız Araştırmacı (Türkiye)

……..…..@gmail.com